Szállítási információk

Szállítási díj, csomagolás, postai díj


A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétes rendelés esetén. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlaát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csomagjainkat minden esetben értékbiztosítva küldjük!
 

Csomagküldési díjak

Minden 20.000 Ft feletti vásárlás szállítási díját elengedjük!


Utánvétes szállítási díjak:  1790 Ft

Banki átutalás esetén a szállítási díj: 1390 Ft



AZ ÁRAK AZ ÁFÁ-T  TARTALMAZZÁK!!!!!
  
A megrendelt árut az MPL futárszolgálatával küldjük Önnek.
 




Szállítási határidő


A szállítási határidő minden 18:00-ig leadott rendelés esetén 3-4 munkanap , ha nincs feltüntetve másként. A 18:00 óra utáni rendeléseket csak másnap tudjuk feldolgozni, ezért a szállítás ebben az esetben 4-5 munkanap. Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. 



Sikertelen kiszállítás


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.